Frequent Asked Questions

About IAKI Conference & Spa Hotel

  • 1. Care este ora de check-in? Dar de check-out?

    Check-in poate fi facut incepand cu ora 16.00, iar check-out-ul la ora 12.00.

  • 3. Micul dejun este inclus in pretul camerei si ce fel de mic dejun este?

    Da, micul dejun este inclus (daca in anumite perioade nu va fi inclus, va fi mentionat in oferta transmisa catre client) si este un mic dejun American.

  • 4. Ce limbi internationale se vorbesc la receptia hotelului?

    Romana, engleza, franceza.

  • 5. Cate etaje are hotelul? Exista lift in hotel?

    Exista un corp al hotelului care are 4 etaje si un corp care are 3 etaje. Sunt 2 lifturi in hotel (in fiecare corp cate un lift).

  • 6. Exista un restaurant in cadrul hotelului?

    Da, sunt 2 restaurante cu specific international in cadrul hotelului: restaurant “Coriolis” si restaurant “Ballroom”.

  • 7. Restaurantele din cadrul hotelului au in meniu preparate speciale, fara gluten, preparate pentru diabetici etc.?

    Da, exista astfel de preparate. Unele din ele sunt incluse in meniu, iar altele sunt disponibile la cerere, cu rezervare ferma prealabila.

  • 8. Camerele hotelului dispun de terasa?

    In structura hotelului exista camere cu terasa, camere cu balcon si camere fara balcon.

  • 9. Camerele au balcon?

    Da, sunt camere cu balcon si camere fara balcon.

  • 10. Aveti camere pentru nefumatori?

    Da, toate camerele sunt pentru nefumatori. 

  • 12. Exista televizoare in camere? Grila de programe include programe internationale?

    Da, exista televizoare in camere cu o grila de programe internationale.

  • 14. Exista aer conditionat in camere? Este gratuit sau contra cost?

    Da, exista in toate camerele, gratuit.

  • 15. Exista un business center in cadrul hotelului cu acces la internet?

    Da, exista un business center.

  • 17. Accesul la Iaki Spa este inclus in tariful camerei?

    Exista camere, oferte care au accesul la Spa inclus in tarif si camere in care accesul la Spa nu este inclus in tarif, este contra cost. 

  • 18. Cat este pretul pentru un acces la Spa?

    Pentru oaspetii hotelului Iaki tariful de acces la Iaki Spa  este 69 Lei / persoana / zi.

  • 19. Exista preturi speciale pentru oaspetii hotelului dvs. care doresc sa acceseze terapii?

    Da, avem deasemenea “happy hours” pentru oaspetii hotelului Iaki care doresc sa aceseze terapii. 

  • 20. Exista salon de infrumusetare in cadrul hotelului? Ce servicii sunt incluse pentru oaspeti?

    Da, exista salon de infrumusetare. Serviciile sunt contra cost. 

  • 21. Care sunt tarifele pentru serviciile din cadrul beauty salon Iaki?

    Tarifele pornesc de la 10 Lei / persoana / serviciu.

  • 22. Dispuneti de Sali de conferinta in cadrul hotelului?

    Da, avem Sali de conferinta in hotel.

  • 23. Salile de conferinta sunt echipate?

    Da, salile de conferinta sunt echipate.

  • 24. Cate Sali de conferinta aveti?

    Avem 5 Sali de conferinta: Bucuresti, Roma, Madrid, Viena, Paris.

  • 25. Care este capacitatea totala a salilor de conferinta?

    Capacitatea totala este de 450 persoane, aranjament “teatru”. 

  • 26. Dispuneti de piscina exterioara?

    Da, avem piscina exterioara atat pentru adulti cat si pentru copii. 

  • 27. Aveti bar pe piscina exterioara?

    Da, avem un astfel de bar, deschis in timpul sezonului estival.

  • 29. Accesul la plaja privata este inclus in tariful camerei?

    Da, accesul la plaja este inclus in tarif. 

  • 29. The access to the beach is including on the rate room?

    Yes, the private to the beach is including on the rate room.

  • 30. Exista parcare exterioara sau parcare subterana?

    Parcarea exterioara este gratuita. Exista si o parcare subterana in cadrul hotelului, dar este contra cost. 

  • 31. De unde putem inchiria o masina?

    Personalul de la receptie hotel va poate ajuta sa inchiriati o masina.

  • 32. Care este cel mai apropiat aeroport international de hotel?

    Aeroport Mihail Kogalniceanu

  • 33. Exista un serviciu de a prelua oaspeti de la aeroport la hotel si / sau hotel - aeroport?

    La cerere, contra cost, exista un serviciu de la prelua oaspetii de la aeroport la hotel si de la hotel la aeroport. 

  • 34. Care este cea apropiata statie de hotelul Iaki?

    Statia cea mai apropiata este chiar in fata hotelului.

  • 36. Este permis accesul cu animale in hotel?

    Nu, in cadrul hotelului Iaki nu este permis accesul cu animale.

COVID-19: PROCEDURI IMPLEMENTATE impotriva riscului infectarii cu COVID - 19

Pe primul loc, Hotelul Iaki are in vedere siguranța oaspeților și a angajaților săi. Pentru a garanta continuitatea activităților de cazare în condiții stricte de siguranță, au fost implementate recomandările Ministerului Sănătății pentru gestionarea riscului igienico-sanitar, precum și un set de măsuri suplimentare pentru prevenirea și gestionarea urgențelor epidemiologice cu COVID -19:

• Personalul hotelului este monitorizat zilnic și se efectuează teste periodice asupra tuturor angajaților.

• Stațiile de dezinfectare sunt instalate la intrările la hotel, la fiecare etaj și la intrările în restaurant și SPA, săli de conferințe.

• Există semne specifice pentru oaspeți cu privire la distanța socială și un circuit de urcare - coborâre pe scări (autocolante), afișe cu igiena corectă a mâinilor și frecvența acesteia dispuse în spațiile comune.

• Utilizarea ascensoarelor se va face numai dacă este strict necesar, de cel mult 2 persoane la un moment dat (recomandate din aceeași familie), care vor purta măști de protecție.

• Personalul care efectuează operațiunile de curățare și dezinfecție este instruit corespunzător de către companii specializate.

• Recepția Hotelului Iaki are la dispoziție imediată numerele de telefon ale autorităților de sănătate, centrelor medicale, spitalelor publice sau private și centrelor de asistență pentru utilizare ori de câte ori este necesar.

• Recepția are un kit medical care include următoarele elemente: Șervețele dezinfectante / antibacteriene pentru curățarea suprafețelor, măști de față, pungi de gunoi de unică folosință .

• Amenajarea panoului de protecție (plexiglas) la recepție pentru a promova distanțarea socială.

• TERASA ȘI RESTAURANTUL IAKI: Stabilește un număr maxim de 4-6 persoane care pot ocupa o masă. Trebuie asigurată o distanță minimă de 2 m între ocupanții adiacenți ai scaunelor de masă.

• Oaspeții vor primi la check-in o declarație de completare pentru a reduce riscul de îmbolnăvire și un termometru digital (intrarea în hotel) va fi utilizat pentru a monitoriza temperatura persoanelor care vor fi cazate. Dacă depășește 37,3 grade, nu li se va permite accesul în unitate.

• Pentru a evita riscurile generate de manipularea banilor, încurajăm plățile prin mijloace electronice (card, online).

• Mașinile oaspeților nu vor fi manipulate de curieri, vor da indicații către parcare și vor însoți oaspeții numai la ridicarea bagajelor.

• Toate spațiile și camerele comune vor fi ventilate / aerisite zilnic.

• Produsele utilizate pentru dezinfectare / curățare sunt aprobate de Ministerul Sănătății, însoțite de certificări împotriva coronavirusului.

• Angajații vor purta măști și vor fi informați constant cu privire la măsurile de siguranță care trebuie respectate.

• Deși COVID-19 nu se transmite prin aer, ci de la o persoană la alta prin picături mici în nas sau gură atunci când o persoană infectată tușește sau expiră, se va acorda atenție, ca în circumstanțe normale, pentru a monitoriza starea filtrelor și pentru a menține doza adecvată de admisie a aerului de înlocuire. Se va verifica buna funcționare a echipamentelor de ventilație și schimb de aer.

Siguranta tuturor este pe primul loc! Va asteptam cu drag si cu incredere sa va petreceti urmatorul sejur la IAKI!